חופשה מלא – לשכור קוטג

העובדה שהחיים הם האדם המודרני מוצלח, מוכר היטב כמעט לכל אחד את המטרופולינים ענק. זה מעל לכל מרוץ מתמיד אחר זמן הסיכויים, וניסיונות לחטוף יותר בבית תקופה קצרה של מנוחה והירגעות. אבל מה לעשות אם אתה לסלול את שבוע אחר כך מסובך שאפילו החלום הזה אינו הכרחי? קודם כל, לא להתייאש ולוותר על כל תקווה חופשה. על כיום, הפופולריות יותר ויותר מתחילים לרכוש את העסקאות, לא "לנוח", אבל עבור מי צריך כל הזמן לשמור את האצבע על הדופק. מה שמכונה "שבוע התיירות" טרם קיבל נפוץ למדי ברוסיה, אבל בכל זאת הצעה כזו ולקבל את שירותיו של תוכנית כזו היא מציאותית.

כל מה שלא ראיתי מודעה שאומרת על סיורים בסוצ'י לשני לילות או סופי שבוע בפריז. אבל מסיבות מובנות, נסיעה ארוכה כל כך אם יהיה יותר מעניין ועשיר, אבל כל דורשים הרבה כוחות התיירות. אחרי הכל, לנוח בתבנית זו – זה יותר לוח זמנים עמוס תוכנית מלאה. מה לעשות אם אתה רוצה לא על החוף, ואפילו באירופה, ואת אופי … זו היא האפשרות הטובה ביותר יהיה להציע לתיירים, כמו הבתים בפרברים. בעבר, ניתן היה לשכור קוטג' הראשי בבית הרבה תקופה ארוכה יותר. לדוגמה, בקיץ, או לפחות חודש.

אבל עם התפתחות ההתנחלויות קוטג' תשתית התאפשרה הודות היום להישאר קוטג'ים מלונות ניתן להסיר בפרברים במשך שעה או לסגת קוטג' עבור 15 נפשות, אשר מרוהט סוג של חדרי מלון. בנוסף, בתוספת מגוון רחב של פעילויות בידור של עניין, כפי שהוצגו ספורט ומתחמי בילוי מתווספים ועוד תכונות, כגון חתונות בפרברים, חברות, וכו ' במיוחד בגלל כל בתי להציע המנדט כל הקישורים אפשרי. בכל חדר חייב האינטרנט והטלפון, המאפשר לקוחות לעקוב אחר ההתפתחויות. בקוטג' הזה אתה יכול להירגע עם קבוצה ולהזמין לקוחות פוטנציאליים או שותפים לדבר על פרויקטים משותפים. אתה יכול לארגן סעודה כיד המלך, ואתה יכול רק לבלות בטבע לדיון של תוכניות מדיניות כללית. סביבה כזו, כולל מושלמת ליישוב סכסוכים שונים. מתן הזדמנות לתקשר ללא העיניים והאוזניים נוספת, ועל שקט מקום. ובשביל העובדים שנשארו בסוף השבוע משרד השנה מחניק בטבע כך גם הזדמנות לנוח משפחותיהם חג זה יהיה תמריץ גדול להצלחה נוספת. חשיבות רבה במקרה זה יהיה כולל תקשורת רשמי שיכול לסייע ליצור קשרים אישיים בין העובדים במחלקות השונות של אותו ארגון. מה יהיה לקדם יחידות עבודה מגובשת יותר. ניתן להשתמש בילוי משותף כפתרון לבעיות כגון קונפליקטים בין מחלקות. כמעט כל מנהל מפעל גדול, מודע כמה הרסני אלה כאן לוחמה המשרד. ולא רק עבור מי בעצם מוביל, אבל בעיקר עבור חברת צוות הביצועים שלה. זה במקום רווח החברה מתחילה לעסוק תרגילים מלוכלכים להפיל לתוך זה. לעזור טוב מאוד בפעילות זו, ובמידת הצורך, כדי לאפשר לצוות עובד חדש.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.