התיאבון של הילד שלך

ילדים לא אוכלים הם תופעה שכיחה. חיבתו של הילד הצעיר כדי לנסות קצת אוכל חדש הוא שלב נורמלי לפי ופיתוח לגדל ילדים לנסות מזונות חדשה ושונה. אבל אובדן תיאבון אצל ילדים, הנמשכת זמן רב יכול להיות נושא לדאגה. כמה ילדים נראה שיש יותר בררן יותר מאחרים וזה לא יוצא דופן עבור ההורים לדאוג כי הילדים שלהם לא יהיו האכלה כראוי. ילדים לא אוכלים כל דבר מזינה על-ידי תקופה ארוכה של זמן, באפשרותך להגדיל את סיכוייך לקבל חולה. אכילה בריאה עבור ילדים צריך לכלול מזונות כגון דגנים מלאים, בשר רזה, מוצרי חלב דלי שומן. מנסה לאכוף אכילה בריאה כדי שלילדים לא אוכלים, חשוב לעשות את הארוחה כאשר אחד נחמד, לא להפוך אותו מאבק בין האב לבין הילד.

באופן טבעי אובדן תיאבון אצל ילדים היא סיבה לדאגה להורים. הגורם החשוב ביותר של איך לשכנע את הילד לאכול בריא הוא לא ליצור מזון מקור דיון. להדגיש את הבריאות מקבל את הילד מעורב בישול, לוקחים את זה רכישות מזון. אם אתה תוהה כיצד לקבל את הילד לאכול, יש כמה עצות מועילות. אנימה לילדים שלך להפוך ארוחות בריאות היא אחת הדרכים. דרך אחרת היא לאפשר כי הם משרתים (אם גבוה יותר) כי זה גם לתת להם מושג השליטה של חלק לפתח מערכת יחסים עצמאית עם אוכל. להיות נוכח, כאשר ילדים יש פרצי צמיחה, הם צריכים מזון נוספת.

ודא כי ילדך מהתייבשות. לשמור על פעילות הילדים ולעודד אותם להשתתף ספורט או פעילות גופנית אחרים שאינם רק טוב לגידול גופים – אך גם לעורר את התיאבון! השתמשו בהם הרפואה המסורתית, רפואה טבעית, רפואה אלטרנטיבית במשך אלפי שנים לתמיכה תיאבון בריא, עוזר לקדם מאוזנת עם קשרי גומלין של מזון. בשנים האחרונות, אישרה מחקר זו חוכמה מסורתי. כיום יש רבים לאור הוכחת היכולת של מגוון עשבי תיבול של מחקרים קליניים. אלו תרופות טבעיות יכול לשמש ביעילות שגרתיות הקליטה התזונתיים ואת איזון מערכתי בתוך הקיבה ומערכת העיכול, ללא תופעות לוואי מזיקות. יחד עם טופס של אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, זה תמיכה טבעית לגוף של ילד, מסייעת תומכת צמיחה דרך מוצרים טבעיים. איברים חיוניים בגוף אשר תורמים להסדרת התיאבון, חילוף החומרים וההוצאות האנרגיה צריך לפעול בהרמוניה מערכתית כראוי. אמבליקה המליסה הרפואית (Amalaki) יש היסטוריה ארוכה של שימוש ברפואה איורוודית, נקרא באופן מסורתי עשב התחדשות רבת עוצמה. פרי Amalaki יש המוניטין של היותו מקור טבעי הגבוהה ביותר של ויטמין C בטבע!. Amalaki הוכח כדי לעזור לגוף בתפקידה הסינתזה של חלבון, ייצור של כדוריות הדם, העיכול מטבולית. בשל שלהם רמות גבוהות של ויטמין C, Amalaki הוא גם טבעי נוגד חמצון רב עוצמה. הוכח את העזרה כדי לשמור על תהליכי עיכול בריאה. ויתניה somnifera (Ashwagandha) כבר צמח חשוב איורוודי, הילידים מערכות רפואיות במשך למעלה מ- 3000 שנה ומכיל סאפונינים, בבתי?ספר lactones סטרואידים. גם בשם 'הודית ג'ינסנג' והוא אחד של צמחי מרפא טוניק החשובים ביותר באיורוודי, מומלץ כדי לתמוך בצמיחה, קידום אנרגיה ועידוד סיבולת. שימוש קבוע יכול גם לסייע לקדם את רמות בריאות של המוגלובין. ויתניה הוא גם טוניק נהדר של הומור עם תכונות להרגיע. בשילוב עם ג'ינג'ר שצמח זה יכול לעזור לקדם את העיכול הרמוניה ונוחות. צמח זה אנבוליים בטבע, ובנוסף להיות טוניק כללי, מועילה במיוחד בליווי את התיאבון. זה הוכח כדי לגרות את המערכת החיסונית. גרגרנית Foenum-graecum (חילבה) יש ישן היסטוריה של שימוש קולינרי, מרפא. הוא שימש באופן מסורתי כמו ממריץ תיאבון טבעיים, מחקרים אחרונים המייצג את תפקיד הייצור הטבעי של סטרואידים (ההורמונים שמגדילים את תהליך הצמיחה). בנוסף, גרגרנית מסייע לתמוך מערכות עיכול בריאה. Lateriflora קערורית (כיפה) הוא יליד צפון אמריקה, אבל המכונה כטוניק העצב משחרר עם מרגיע מעולה, מתאים במיוחד עבור ילדים רגישים אפקט. זה הצביע במחקרים אחרונים. Zingiber Officinalis (ג'ינג'ר), סורגים, וריזומים (תת קרקעי גזע), גבעולים של ג'ינג'ר שימשו בהודו העתיקה מאז המאה ה-16, בסין והיפנית. זה כבר תיעד כי היוונים הקדמונים עטוף לחם ג'ינג'ר ואכלתי אחרי ארוחות כסיוע העיכול. מחקרים אחרונים הראו כי ג'ינג'ר יכול להיות מועיל להרגעת מערכת העיכול של הקיבה, תמיכה.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.