התחבורה העירונית במרקש

השימוש התחבורה העירונית ב מרקש יכול להיות הרפתקה. מרקש די גדול, עם העיר כמעט מיליון תושבים. רוב המבנים הם דירות מעט מאוד, ויש הרבה שטחים ירוקים, שבה פזורים למדי של האוכלוסייה. אבל יש אמצעים רבים של התחבורה בעיר, ועל סיבות שונות לבחירת כל אחד מהם. אוטובוס יש סביב 30 או 40 קווים ריצת דרך העיר ואפילו בחוץ. המחיר הוא 3.50 dirhams (בערך 30 סנט) ומחוברים שכונות הראשי ואת מוקדי העניין בעיר לעתים קרובות.

המסלולים העיקריים אל -מדינה, תחנות רכבת, אוטובוס, הגנים Menara ושכונות של Gueliz ו- Hivernage, יש גם מחוברים באמצעות אוטובוסים כל 5 עד 15 דקות. יש גם נסיעות אוטובוסים כביכול, שלא לנסוע ברחבי העיר, לכיוון חורשת דקלים. הם פתוחים, יוצאים שבה תוכלו ליהנות מרהיב, קורסים שני אוטובוסים בפיתוי ראשי: מרקש המונומנטלי, מרקש רומנטית. יש להם עצירות כל 20 דקות ואת המחיר הוא dirhams 130 למבוגרים (a‚¬11. 60), 65 dirhams (כמעט a‚¬6) לילדים. מונית המוניות מרקש המחירים מגוחך לחלוטין אם משווים אותם עם המחירים באירופה.

קיימים שני סוגים של מוניות מרקש: מוניות קטן, מוניות גדולות או a€œpetits taxisa€, a€œgrands taxisa€. מוניות מרקש משותפים עם נוסעים אחרים, כך תוכל לעצור מונית בו יש כבר מישהו ולשתף המסע שסופק היעד שלך הוא בדרך. קטן במוניות מכוניות יכול להוביל מספר מרבי של 3 נוסעים. הם מצוידים מונה מינימום שאת ממטבחי עלויות 1.60 dirhams (14 אירו סנט) במהלך יום 2.40 dirhams (21 סנט) בלילה. המחיר המינימלי הוא 6 dirhams (בערך 50 סנט), עליך בקשו מונה המציבות אותו במקום או להתמקח על המחיר דבר להעלות יותר לרכב. מוניות גדולות הן בדרך כלל בן 300 מרצדס d, אשר עשוי להיות קצת צפוף, כמו שני אנשים יכולים במושב של אנושות, עד חמישה במושב האחורי. הם מצוידים לא מטר, ולכן מומלץ לנהל משא ומתן על המחיר לפני המסע שהם משלמים 10 dirhams (בערך 90 סנט) לטיול בעיר, ועל לא יותר מ- 50 dirhams (a‚¬4. 5) על-ידי מעבר אל המטע דקל. כרכרה רתומה calesas רתומות הם, כנראה, אמצעי התחבורה הרומנטי ביותר של מרקש. רובם שחנו במקום Foucauld, ממש ליד פלאסה jemaa el Fna הכיכר בעל מדינה, וגם ליד הגנים של Majorelle Gueliz, מקום de la Libert?, Gu?liz, Hivernage. מחיר רגיל הוא 100 dirhams (a‚¬9) לשעה. יש גם מסלול רגיל העובר מן Fna el Jemaa מרובע לתחנת הרכבת על-ידי רק 15 dirhams (a‚¬1 כ. 4). השכרת רכב רכב ליום יכול לעלות פי 30 dirhams (a‚¬27) לעונה עד 600 dirhams (a‚¬54) לעונה, בהתאם לשירותי כלול, סוג הרכב, החברה. רכב 4 × 4 ניתן לשלם עד 1000 dirhams (a‚¬90) ביום. תוכלו גם לשכור שירותי שכרה, אשר תעלה בערך 200 dirhams (a‚¬18). על אופניים או על אופנוע במלונות מסוימים מציעים אופניים להשכרה עבור בסביבות 100 dirhams (a‚¬9) ליום. יש אופניים להשכרה Hivernage, קבלה של מלונות Andalous, פרח טוליפ. קיימים כמה נתיבים עבור אופני הנע אל הגנים Menara, דרך מטע דקלים או על הקירות. אפשר גם לשכור וקטנועים לנסוע בעיר, אבל התעבורה מרקש התזזיתיים מאוד, לא לכבד את הכביש את הכללים של ויש לא מעט תאונות דרכים. כך, לגלות את כל הפינות של מרקש, Ocre העיר מציע מגוון רחב של אמצעי תחבורה נוח וכלכלית. כבר בנוחות של המוניות, עצמאותה של השכרת מכוניות, החל מ הרומנטיקה של אוטובוסים traditonal או נסיעות, קיימות דרכים רבות כדי לנווט את העיר. הם יכולים לארגן אותם הנסיעות שלהם, רוב גרם להם אפילו שלו הרכב זמין. דוד גונזלס-החברה הוא סופר, עיתונאי, מחנך ו מתרגם וחי בכמה מדינות אירופה, צפון אמריקה ו africa. דוד שוכן כעת מרקש, שבו הוא עובד, בין היתר, בתחום התיירות עם חברות כגון es.espace-maroc.com ו- riad2000.com.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.