הקשר של דיכאון להאכיל

ST1: * {התנהגות: url (#ieooui)} המזון משפיע על מצב הרוח, דרך אכילה מיוחדת חיוני לשיפור הדיכאון. מזון יכול לרפא או חולה מן עצבות, בהתאם הדיאטה שלהם. אכילה בריאה לסייע בסילוק דיכאון. גם אם אתם אוכלים נוגדי דיכאון גם זה הכרחי כי הם מלווים על ידי תמיכה תזונתית. לשנות את התזונה שלך, אתה תהיה שמח יותר. מידע חשוב: מחקר רפואי מקושרים ג'אנק פוד עם דיכאון ואלצהיימר כשיש לך דיכאון, זה קשה לרצות לטפל בעצמך עם תפריטים בריאים ופיזיקה פעילות עקב למניעה.

חומרים משמרים, מזון, תוספים, ונארזים בתזונה המערבית בהעדר חומרים מזינים, יש השפעות שליליות על תפקודו של המוח דיכאון גדול במדינות איפה שאת אוכלת מעט מזונות עם אומגה 3. חוסר חומצה פולית, חומצת שומן אומגה 3, סלניום, חומצה אמינית טריפטופן קשורות להתפתחות של מחלה זו. נוגדי חמצון וחומצות שומן זה הם מכילים אומגה 3 כמו פירות יבשים, הם עוזרים להקל על חוסר שינה, חרדה ועצב. חוסר של ויטמינים נוגדי חמצון ושומנים חיוניים נחשבים גם להיות גורם תורם סכיזופרניה. אנשים רבים לא להשקיע ארוחה בריאה, אבל בסופו של דבר יהיה להשקיע סכומים גדולים של כסף בבתי חולים של תרופות נוגדות דיכאון ובריאות נפשית. נוגדי דיכאון צריך להיות על ידי ידו של תמיכה תזונתית. השימוש של תרופות נגד דיכאון בלבד מבלי לשפר את הדיאטה, הטיפול אין אפשרות לפעול. דיאטה נגד דיכאון סרוטונין הוא הכימי המוח שמסייעת לנו להיות מאושרים.

אכילת פחמימות מסייעת להגביר את רמות הסרוטונין. כאשר אתם סובלים מדיכאון, חשוב לאכול פחמימות טובות ולהימנע פחמימות מזוקקות. הדיאטה של פחמימות בריא הם: אורז, פסטה, ירקות ולחם הם חלק בלתי נפרד, יש לצרוך במתינות. דיאטות הכוללות ירקות, אגוזים, עשיר סלניום, מזונות עם נוכחות גבוהה של טריפטופן (חומצות אמינו נוכח חלבונים) יתרונות כדי להילחם בדיכאון. הדיאטה חשוב מאוד בטיפול של דיכאון מלנכולי, עצבות, אובדן עניין וחוסר יכולת ליהנות מפעילויות הרגיל. ארוחת הבוקר היא הארוחה העיקרית החשוב ביותר לסובלים מדיכאון. ניקוי של מקרר או הארון הוא מרמז על הגוף שלך מנסה למצוא את המזון המתאים עבור דיכאון או חוסר איזון שלהם. זה נכון לעשות את זה, אבל אנחנו חייבים ללמוד לזהות דחפים לפי ההיגיון. או מה מושך אותנו, אפילו בטבע שלנו מאוד אינו בהכרח מה שטוב לנו. החומרים המזינים משמשים לירידה במשקל או להעלות את מצב הרוח כפי טריפטופן שהיא חומצות אמינו, מומר סרוטונין הורמון האהבה למה כדאי לאכול קיווי, שקדים, דגנים, חיטה, ירקות, מותק. לאוצין ממוקם חלבונים חשוב להימנע העצבות. אכילת מאכלים עם ברזל מסייע גם להקל על דיכאון. תרגיל כדי חיצונית מדי יום הוא מגביר את הרמות של אנדורפינים, מפחית את הורמון הלחץ (קורטיזול). השמש צריכה להיות חצי שעה כל יום. לאכול מזונות כגון תותים, אבוקדו, תרד, שעועית, עדשים, כרוב להפחית דיכאון להכיל רמות של חומצה פולית. . לאכול דגנים מלאים, אגוזים, שוקולד עשירים בשומן סלניום לשפר את מצב הרוח. כמו גם תה או חליטות של ג'ינג'ר, רוזמרין, gingsen, שוש. העצב מוביל אותנו אל להתאמן, ולהיות פעילים יותר, מה שמביא כתוצאה מכך, השמנת יתר, נדודי שינה, סוכרת, יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה. מחלות אלה עשוי לרפא עם דיאטה, אין סמים עבור תנאים אלה. כל אדם מייצג גוף, רטט ו אנרגיה שונים, כך משטר של שולחן אוכל דיאטה או תזונה לא חל על כל בני האדם דומים. אנשים צריכים לבצע דיאטות שונות על פי המזג או האנרגיה התנודתית שלהם. איורוודה כוח למאבק הדיכאון איורוודה פירושה מדע החיים בסנסקריט. זה שיטה עתיקת יומין של הרפואה המסורתית ההודית מי לרפא עם צמחי מרפא, תזונה מיוחדת, מדיטציה, עיסוי, יוגה. הוא מבוסס על הרמוניה בין הגוף, הנפש והרוח. המשטר של האיורוודה מזון חיוני דיכאון לחימה והוא דיאטת האורז מהותית זו גמילה. תרופות צמחיות איורוודי בשימוש כדי להילחם בלחץ דם גבוה הן: sarpagandha, ארג'ונה, gokshura, ורוד, purnava, praval פאטאקה, טריפלה אורגנית… יוגה, אסאנות, מדיטציה ותרגילים מועילים מאוד לחולים בעלי יתר לחץ דם לווסת את זרימת הדם ולשפר את בריאות הלב וכלי הדם. קיימים שלושה סוגים של גופים או שלושה דוסה באוכל איורוודה: 1-) פיטה, 2-) ואטה, 3-) שכבה. לכל אחד מהם יש צרכים שונים ולכן אוכל להשפיע בצורה שונה. מזון חייב להיות טרי עם חומרים מזינים ומזונות בשידור חי. כל סוג של הגוף נמשך מזונות דומה לאופי שלהם על ידי אשר לשבור את האיזון. דוסה או דושה חייב להיות ביחס זהה בגוף שלנו. הטעמים באיורוודה הם: מתוק, מלוחים, חומצה, מריר, העפיץ חריף גם למצוא איזון. המין כמו כוסברה מריר של העפיץ. מזון לפי סוג דוסה (גוף) פיתות אש מאכלים חמים, הם צריכים להיות מאוזנת עם אוכל טרי. ואטה הוא אוויר – מזון אור ואנשים הם חוקה רזה. עליהם לאכול מספיק חלבונים. קאפה ארץ – מזונות כבדים, איזון עם אוכל כמו ירקות ירוקים, פירות, שליטה שומן ופחמימות. בקר לקבלת פרטים נוספים,

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.