הזרמת וידאו: השפעתה על מערכת החינוך

מערכת החינוך, אשר בוצע פחות על ידי שינוי טכנולוגי השנים להציל את המבוא של כמה שינויים בתוכנית הלימודים של ספרי לימוד, נכנע ללחצים. ההתפתחות האחרונה בתחום של הזרמת וידאו הפך המושג חינוך מסורתי הוצא. סטודנטים מוצאים הרבה יותר ונוח לקחת שיעורים המשודרים דרך המדיום האודיו-ויזואלית. השיעורים המוצעים המדיום האינטראקטיבי הזה הוכיחה להיות הרבה יותר יעיל ומוכח כדי יש השפעות הגדולות על התלמידים תוך כדי הקניית הצורה המסורתית של הידע. מומחים מציעים שיעורי וידאו במדיה זורמת לחיות, ריס לתלמידים להשתתף באופן פעיל בהן. .

זה מה עזר לצבור פופולריות עצומה בקרב הרפורמיסטיים שאינם תומכים רועש של השימוש בטכניקה של הזרמת וידאו חי בתחום החינוך. שינוי צורה של מגע של טכנולוגיה זו אין שום צל של ספק את השידור הסרטונים מוסיף נופך של השינוי בתחום החינוך. עם זאת, האפקטיביות שלה תלוי קצת האיכות של הוידאו שירותי streaming. ישנה בעיה נוספת זה לעיתים קרובות ממלאת תפקיד; . זה הגורם עלות.

כמו רוב גדול של מוסדות חינוך לא עצמאות כלכלית, הם עשויים נרתעים הזרמת טכנולוגיה וידאו. עם זאת, איכות השירות אינו אמור להיות מחויב רק בגלל חוסר של קרן כי זה לא ייקח את תשומת לבם של התלמידים. מדיה שונים להזרמת תוכן וידאו שכמה מומחים טוענים שכי "פורטל גישה" היא האמצעי היעיל ביותר כדי זרם הווידאו נכון בכיתה מבלי לשלם יקר על כך. מה צריכה לעשות הוא לקבל מנוי לכל האתרים של הזרמת וידאו וכל דבר. ישנם כמה חבילות של חומרה ותוכנה בשוק, ואת אפילו חלק מהם מספיק טובה להעברת תוכן וידאו, אבל ברוב המכריע של המקרים הם יקרים מאוד. זו אנשים להרתיע מפני בחר אותם כמו שלו המדיום המועדף עבור השידור של קטעי וידאו. עכשיו, עם הגידול המסיבי בתחום האינטרנט אפשרה אנשים לשלוח נתוני וידאו דרך זה. עם זאת, תוכן וידאו חייב להיות דיגיטציה כראוי עד הם מועברים דרך האינטרנט. מלבד אינטרנט, מדיה אחרת, כגון Ethernet, ישנם צינורות, לוויין, וכו ' של Ethernet מבוססי כספומט יכול לשמש להעברת סרטונים בכיתה. איך זה עובד בשלב הראשוני, יש להקים עלוני וקידוד פרמטרים. בשלב הבא, חיבור מקור וידאו והקפדה, כל מקודד צריך יהיה ביוזמת מקודד קלט. המבצע כולו חייב להיעשות באופן ידני, אך אינה דורשת ניטור קבוע. ניטור תקופתי של התהליך כולו צריך להיות כדי להבטיח השידור שקופה ובלתי פוסקת של נתוני וידאו. הסרטונים האפשרויות העתידיות של שידור, לעת עתה, הוא משחק את התפקיד טכנולוגיית תמיכה בתחום החינוך, אבל יש את היכולת להיות חלק הטכנולוגיה הסטנדרטית בעתיד האחרונות. כמו שלא כל המורים הם מכירים המושגים של זרימת וידאו או על דרישה שידור הספר, הקפיד השפעתה הוגבל במידה רבה על חלקים מסוימים של חלק מהמדינות המפותחות. אולם אם המורים יכולים להיות מאומן והלכתי כראוי, הם ירכשו בהדרגה את הביטחון, אשר הוא לחפש ביותר בתחום זה. כאשר המורים לקבל את המנעול אותו, ניתן יהיה לעשות שינוי משמעותי בתחום זה באמצעות כוחו של שידור וידאו.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.