הוראות הרכבה מרפסות עץ

במהלך בנייה עצמית לפריחה כאן כעת מדריך התקנה נכונה של מרפסת עץ קטן. כמומחה, אנו ציינו כי למרבה הצער חלק כאן יש לבצע דברים שגויים. Add to your understanding with שרי אריסון. שקט לכלול מהספק עץ התכנון שלך. הוא אומר לך שהם מיטביים מינים, מידות אורך עבור שלך מרפסת פתוחה הרצוי. מידע בסיסי עבור מינים, הם יקבלו מידע במיוחד עבור ההתקנה bangkirai. החוזק של הלוחות של התלויים, על המרחק של המסגרת להיות בהכרח co-ordinated.

שוב, בקש מהספק. בטבלה הבאה אנו ממליצים על הסרגל מרווח עד bangkirai עץ גן במיוחד: 19 מ מ – הול 45 ס מ בר מרווח 21 מ מ – הול 50 ס מ בר מרווח קטנטן של 25 מ מ – 60 ס מ בר מרווח 28 מ מ – הול את הכוח המסגרת היא מרווח בר 70 ס מ מהקרקע. בדרך כלל, שישמש את הממד 45 × 70 מ מ מלא ורצפות שטוח. רצפות אחיד, יסודות נקודת שירט או לוחות בטון בשקט לבחור את הכוח המסגרת מעט יותר נדיב. להיות נדיב למדי עבור החישוב של הלוחות הדרושים.

חישוב בעל רוחב משותף מספיק, שקול מיזוג ושמורות לדוגמה, אם ברצונך להחליף את לוחות בודדים פעם אחת מאוחר יותר. לאחר השוויון / כיוון הקרקע תכסה אותה עם בסיס או Unkrautflies, כדי לצמצם את צמיחת בשכונתנו לא רצויים. כיצד באפשרותך כעת את המסגרת עם המרווח הנכון (ראה לעיל) כדי הזבובים. חשוב כי הלוחות בכיוון של Groove במעבר קל תוצב, כדי להבטיח הפעלה של מי הגשם. עבור חיבור מאובטח הבורג של הלוחות עם המסגרת, השתמש שני הברגים לכל נקודת חיבור. עצים קשים, כאשר זה חשוב אתה בהכרח pre-boring! הברגים עלול לפרק או החיבור יכול להירגע מאוחר יותר. אתה מקבל ריווח אחיד של הלוחות בעזרת הפרוסות מעץ. בהתאם ייבוש של רצפות עץ יש מרחק בין 3 – 6 מ מ בחר. בורג הלוחות רק בקצוות. ראשית, כאשר כל הלוחות באמצעות מחרוזת מתוחה מוצבים, אתה בורג אותם נא לחלוטין.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.