ההערכה העצמית שלי ואת היחסים השותף שלי

ההערכה העצמית, מאת קשה שנראים להאמין, מגדיר את הרוב הגדול של חוויות שלנו ואת הבחירות שהולכים לקחת לאורך חיינו. אחד כזה חששות הבחירות, בדיוק איך בחרת את השותף שלך. הערך שאנו מאמינים שיש משתקפת לזוג יש הערכה עצמית הפך רעיון נדוש מאוד, ונראה, כי כולם יודעים על מה הוא מדבר, אבל אני חושב שזה חשוב להחזיר את המשמעות של המילה. הערכה עצמית: הוא התחושה של שווה לאדם שלנו, ללא קשר המצבים לחיות. זה קשורה קשר הדוק עם self-concept האישי, אנו מפתחים את היכולות, כמו גם התחושה של ודאות להוציא מראש ולפתור בנסיבות החיים, עם המשאבים שלנו. אבל איך הם יוצרים העצמית? העצמי שלה הולך לפתח מאז הלידה.

בעיקר בשנות הילדות והבגרות, המבנה שלו מקבל צורה. יש תצוגה איתם, היחסים עם הורינו, המדיום שבו אותנו שיחק בשידור חי, כמו גם באשר שלנו תכונות אישיות. קרי הערכה עצמית קשורה איך אנו רואים את עצמנו ואת מה הן דרכי האהבה את עצמנו. הרוב המכריע של בני האדם חיו, מטעמים, עם עדשות מעוותות או תוויות שליליות, שזה קשה לפעמים למחוק אותם. קרי, ואחרים ראו אותנו תחת זכוכית שלך, עכשיו, אנחנו מאמין או חושב,: אנחנו לא ראוי לאהבה גם מכוער מדי מלא פגמים אינטליגנטי קטן berrinchudos או לא נעימים, באחרים הערכה עצמית הוא התחושה שיש לך כלפי עצמך, הטעם שלך, הגוף שלך, תחומי העניין שלך, כמובן, מערכות היחסים שלך גם בתוך קשר ישיר עם מה שאתה אומר לעצמך , עלייך… טיפש תמיד לא הבנתי טוב יש לי רעיון מסכן את עצמי זה הדיאלוג הפנימי בצורה רצינית קובעת את סוג הקשר להגדיר עם זוג האמת אם אתה חושב שאתה לא ראוי של אהבה, קשר טוב של כמה, אתה צודק.

אם אתה חושב שמגיע לך יחסים טובים גם את צודקת שאת המחשבות והאמונות כלפיך לקבוע את הרגשות שלך כשאתה חושב על דרך שלילית כלפי האדם שלך, בוודאי אתה מרגיש מדוכא, עצבני, מלא כאב ותסכול. אלה הם הסוג של בני הזוג אשר תבחר, או במונחים מודרניים, אתם מושכים אליכם לכן חשוב מאוד כי אתה להיות כנה עם עצמך, אתה מבין שאתה באמת מי אתה, מה אתה אוהב, אתה טוב, מהן נקודות החוזק שלך. במקום דגש על מה שאתה לא, הכי טוב מנסה להקדיש תשומת לב מה אתה עושה, כי רק מתחיל אז אתה יכול לשנות את התצוגה של עצמך ולא מבינים מה אתה רוצה, איך את רוצה לטפל במערכת היחסים שלך אינה קלה להיאבק עם אמונות שליליות כלפי עצמך, נראה בא לקעקע על האישיות שלנו , הוא הצורך מאמץ והוא התחייבות אישית כדי להתקדם עם זה יותר. חושב מהו האקלים הרגשי עם הזוג שלך, הוא קשר את בנה, שצריך. כדי להיות הכי. טוב בכל יום, או של יחסים מלא ואת תוקף את עצמו שאתה כנה איתך יכול להבין מהי האיכות של ההערכה העצמית שלך. לפעמים, אנחנו חושבים כי בני הזוג, בנו, להרגיש הזה שווה. כי השותף שלנו, אנחנו תמיד יגרום לך להרגיש ראוי לאהבה, כי רק בני הזוג יוכלו להשלים חסרונותינו. שום דבר רחוק יותר מן האמת. אם אני לא. אני רוצה, כבוד, במופע הראשון, אף אחד לא, לחלוטין. אף אחד לא, וגם השותף שלי, אני מתכוון לתת טיפול כזה מצד שני, הזוג, הופך להיות מראה ברור, לנו היא הדרך שבה הערך העצמי שלנו הוא: כן אני מקבל את התוקפנות ואדישות, לומר, כי הרעיון שלי כאדם היא כי הם לפגוע. בי אם השותף שלי אינה עומדת בהתחייבויותיה איתי, גם אני סובל את אדישותם , רוצה לומר, כי לאיש שלי לא דורש כבוד, הרבה פחות טיפול עם כבוד. כן אני מסכים כי אני שולט, כלומר אני מקבל את זה לא אני יכול להחליט החלטות לבד, עד האינסוף יוכל להמשיך רשימה ארוכה שהחשוב ביותר הוא כי אתה מבחין. איך אתה מרגיש עם השותף שלך, עם עצמך ועם עצמך, כמו גם עם העסקה. אתה מוכן לסבול את השותף שלך אם אתה מחשיב. שאתה לא בוטח בך, בהחלטות שלך, אשר תמיד מטיל על האדם והרגשות שלך , שאתה חושב שיש לך למצוא שותף מה אתה לא יכול לתת לעצמך בוודאי צריך עזרה אם עמודה זו נראה מעניין לכתוב לי, אלא גם. תודה על ידי קורא לי, כוונתי e המשימה היא איכות החיים רגש Cecreto יש בחומר אלקטרונית כדי לשפר את היחסים של הזוג עם רכישת חומר זה יש שלוש התייעצויות חינם Suscibete שלנו הידיעון, הולך לרכוש באופן חופשי את E-ספר: מהם עשרת הדיברות של החיים תוך כמה.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.