הגדרת מטרות: קל יותר להגיד את זה אשר לעשות את זה

הגדרת מטרות הוא סוד זה לספורטאים מצטיינים, גברים ונשים בעסקים, אנשים מצליחים יודעים היטב באופן כללי. אבל לומר שזה קל מאוד לעשות את זה. זה דבר אחר! מודה אני כי בהחלט יש לי הכל כתוב, לקח את רשימות, וכו '. אבל הרבה פעמים אני מוצא שאצא הצידה תרגיל מעולה. תירוצים תמיד יש! עם זאת, אני נאלץ לחדש את זה כי היא בהחלט הדרך הנסיעה ולראות מתי זה הכל הרבה יותר ברור ומדויק.

כמו, ובכן הייתי אומר קלאודיה חוארז, של, להגדיר מטרה מספקת לך קצת מוטיבציה ולהתמקד הקצר והארוך. זה לא רק עוזר לך להתמקד בדברים שאתה סוחב בחוץ אבל גם לתכנן ולארגן את המשאבים שלך ואת הזמן שלך, ואפילו לרכוש את המיומנויות הנחוצות כדי להשיג אותם. ברור להגדיר מטרות קצר, לטווח ארוך תאפשר לך למדוד את ההתקדמות שלך ולקבל סיפוק אישי פעם מושגת. קח קצת שליטה גם יקל לך לראות את ההתקדמות, ויעדים ביעילות שהושלמו. פעולה זו מבטלת את התחושה של להיות תמיד פועל מאחורי הדברים שאתה צריך לעשות.

לעצור אותך, לשמור על שליטה זו, להיות מודע ההישגים, הביא לשיפור של ההערכה העצמית שלך ולשפר את המאמצים ואת פעילויות. אבל תחזור לעיקר, להגדיר מטרה לקבל החלטה על מה שאתה רוצה לעשות, שניהם בסרט הקצר כמו לטווח הארוך. לאחר מכן פירוט כמה פעולות ספציפיות כדי להשיג אותם. לשבור את מטרות לתוך מטרות קטנות יותר, לניהול, להשיג אותם ביתר קלות ולהימנע למניעה לפניכם פרוייקטים overambitious. להלן כמה רעיונות שיש לשקול כדי להגדיר מטרות ולהשיג אותם: הגישה ממלא תפקיד חשוב מאוד. תכנון זמן ריאליסטי חיוני כדי להימנע frustrase. הכשרה היא המפתח. אם אתה צריך כישורים מסוימים כדי להשיג מטרה, הצעד הראשון הוא לקבל את האימון הנחוץ. בנוסף יש לקחת בחשבון את המצב הכלכלי. אתה חייב להיות מציאותי, הגדרת את הכסף שאתה צריך. או הכנסה אתה מצפה לקבל. סקירה של מטרות חייבת להיות רציפה וגמישה. להתאים ולבצע המתאים תיקונים הוא קריטי. לתכנן משהו אבל, המציאות יכולה לספר לנו עוד משהו. בסופו, בהחלט, יותר קל לומר זה שהמשחק לממש אותו, אתה מציע מטרה ראשונה: להקים את היעדים שלך.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.