הבנק של ספרד

הבנק המרכזי בנק של ספרד או בספרדית הוא מוסד פיננסי בבנק כשמו שבה נוצרה ההתחלה שלה כמו קופסת רויאל פרטית במאה השמונה עשר יותר בדיוק בשנת 1782. ישות זו בימים הראשונים שלו אינו רשום כמו בנק לאומי, כפי זה הוקדש לנהל ולשלוט את הכספים בפועל מנוהל על ידי המלך Carlos III, למה היה אישי. ראוי לציין כי הבנק הזה לפני אימוץ השם של הבנק של ספרד שנקרא Bank of san Carlos. בשנת 1783 הגדה של san Carlos החל להפיץ את החשבונות הראשון שנקרא אישורים, אשר היה ערך מזומנים ונקבעה המוביל רק על-ידי אותו הבנק; זה תהליך חשוב להגיד. זה כל-כך קשה עד מלחמת האזרחים הספרדית שם זה הפריע והחל לייצר הפסדים לשנים, במידה כזו כי המנהלת של הבנק, Francisco Carrabus המהולל לשלם עם הכלא במשך 6 שנים אובדן כזה.

שנים לאחר מכן להופיע בשוק הבנקאות, בנקים גדולים אחרים, אשר מיועד הבנק של san Fernando, לשעבר san Carlos, שנקרא עקב הרפורמה שכן המלך Fernando השביעי בשנת 1829, תחרות חשובה, שכן בנקים חדשים אלה גם הייתה יכולת ליצור נייר כסף ולשים אותו בשוק של המדינה. הצעד הגדול הבא היה בשנת 1847 איפה בנקו דה איזבל II ו- banco de san Fernando הצטרף או ממוזג, על מנת להציל את האחרון של פשיטת רגל. המטרה הושגה מאוד באופן משביע רצון כבר לא רק כדי למנוע את מותו של הבנק של san Fernando, אבל זה נתן גם היצירה של ספרדית הבנק de san Fernando, אשר כמה שנים מאוחר יותר בדיוק בתוך 1856 יהיה הבנק החדש של ספרד, אשר נשמר עד עצם היום הזה. היום החשיבות של הבנק ספרד שוכנת בסכום של פונקציות המבצעות זה חייב לשמור על יציבות רמת הספרדית אלא במידה רבה היציבות הכלכלית באירופה; בין פונקציות אלה חשוב להדגיש כמה: לספק ייעוץ לממשלות או הדורש זאת. לספק שירותים של האוצר ושל סוכן פיננסי בנושאים החוב. כדי לקדם ולעורר את תפקודם של תשלומי החוב.

הנפקת המטבע החוקי הספרדית. להפוך את המטבע חוקית. לפקח, לנתח את ולעורר תנועות הכלכלי בוצע על ידי ישויות אחרות אליה למוניטור הבנק הזה. לפתח, לפרסם, וציין את מדדי הכלכלי של הבנק, על מנת להבטיח את הפעולה חינם של שוק המניות. למרות אחרים פונקציות חשוב מאוד סובבים סביב הבנק של ספרד, באמור לעיל שהוזכרו הם רק חלק חשוב ביותר הידוע היום. ראוי לציין כאשר אנו מדברים בנק של ספרד, תרומות זה המבצע בהופעות ציבוריות, מאז בין חלק מהפעילויות שנערך בדרך כלל על ידי הבנק כנסים, ייעוץ פיננסי זה מבצע לציבור באופן כללי, במטרה . זה יותר מעורבים תהליכים כלכליים אז צמיחה כלכלית באמצעות השקעה.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.