האם לשלם עבור השמשה הקדמית המקורי

-כמה עולה שמשה על פורד פוקוס? ? "מקורי" ? 10 000 רובל, "החלפת" ? 2 000 USD. ? המממ… מה ההבדל? . שמעתי על אחד השווקים המכונית במוסקבה-דיאלוג התשובה לשאלה "מה זה משנה?" תלויה המוכר, מישהו אמר כי אין שום הבדל, מישהו כי המקור הוא טוב יותר. לשאלה "מהו טוב?" אובייקטיבית לענות. אני לא שמעתי, נפוץ רק ביטויים ורגשות… לא מצאתי תשובה באינטרנט, למרות מספר רב של מאמרים, כשכל מסתכם "כיף מפחיד ?" בלי תגבורות.

. זה מובן, מאמרים נכתבו למטרה אחת בלבד ? כדי להגדיל את הדירוג במנועי החיפוש. בפורומים אנשים כותבים דברים מצחיקים… והכל בגלל שאף אחד לא טרח כדי לחקור את העניין בהרחבה. במאמר זה אדבר על החיפוש אחר האמת על הדוגמה של "SLGLASS"-משקפיים מיוצר בור, מחוז ניז'ני נובגורוד. זה יהיה נחמד. לשמוע את דעתך, חוויות הערות בסוף המאמר.

מה השמשה הקדמית "המקור"? לפני השוואת חלון רכב, נחקור את הרעיון של חלון רכב "מקורי". תחת "מקורי" חלון רכב מוסכמים, אשר הותקן על רכב במפעל. לא אחת זכוכית רכב עצמו לא לייצר ? הוא קונה להם מקבלנים. אז זכוכית מקבל את המצב של "מקורי" עבור מותג מסוים של המכונית, באותו הזמן יהיה "neoriginalom" עבור מותגי הרכב אחרת. לדוגמה חלון רכב "SLGLASS" יהיה "מקורי" "neoriginalom" אגרטל ובשביל מותגי הרכב אחרת. עד שנת 2006 לספק חלון רכב מסועים Roslada (syzran). אז, תחת המילה "מקורי" אורבת רק מפיק חלון רכב. לחצו כאן, לחפש את האמת ? הוא שם הבדל באיכות, אם יש, אז אם זה קריטי לשלם עולה 5-10 פעמים יותר מאשר זכוכית של יצרן אחר? כיצד להפוך את השמשה הקדמית? כל מפעלי זכוכית להשתמש באותו התהליך בדרגות שונות של אוטומציה, כפיים. שקול את השמשה הייצור (טריפלקס). לייצור של טריפלקס באמצעות גיליון כיתה M1 זכוכית בעובי של 2 מ מ והדבק אותה butyral שרף (PVB) הסרט. ב רוסיה רק שני צמחים התוצרת זכוכית שטוחה עובי כזה הוא "בור במפעל הזכוכית» JSC «salavatsteklo». יצרנים משקפיים לקנות גיליון זכוכית על הצמחים הללו. יצרני הזכוכית M1 מחלקה יש באותם מאפיינים ? עבור פרמטר זה כל שמשות דומים, אלא אם כן כמובן מישהו לא משתמש יותר זול זכוכית… דעות קדומות כי כוס במהירות שרוט או נמחק הם מוטעים, תלוי איכות השרתים, הנוכחות של עפר, חול על זכוכית, טיפול נאות. על המקרה וגם מ butyral שרף הסרט (PVB). לייצר כזה של הסרט כימית חברות גדולות, יצרנים של זכוכית היא גם קנתה. אם יצרני זכוכית וקולנוע כל יש פחות או יותר אותו דבר, מה ההבדל? ובכל זאת יש הבדל. איכות . תלוי שני הרכיבים הללו להפוך השמשה. יש צורך לגזור שני זכוכית זהה, להתמודד עם הקצוות, להחיל דקורטיבי שולי (silk-screening), לתת טופס זכוכית (molirovanie), הדבק את הסרט PVB תחת הלחץ לתת שקיפות הזכוכית, להיפטר של בועות אוויר (אוטוקלב), חתוך את הקצה של הסרט. כל השלבים האלה משפיע על איכות ובטיחות של השמשה הקדמית. משמח כוס אחת מקומות הבעייתי ביותר ניתן לקבוע באופן חזותי. קודם כל יש צורך לשים לב לניקיון, בהירות, חוסר עיוות (עדשות), עיבוד קצה, הגאומטריה, עובי של השמשה הקדמית היא תלויה הבטיחות שלך במהלך תנועה. שימו לב גם העדר בקצוות של הסרטים PVB עודפים, חלוקה לרמות דקורטיבי פריך (משי). אם, לאחר בדיקה של הזכוכית אתה מרוצה, אתה יכול לקחת. לפי דעתי זה לא הגיוני לשלם מספר פעמים יותר עבור שמשה, בניגוד אשר רק בשם היצרן. זה יהיה חבל אם אחרי שבוע אחד לאחר ההתקנה, הזכוכית "מקורי" את "לתפוס" מתחת למשאית כמה חלוקי נחל של החלק הקדמי זכוכית… למה כזה הבדל מחיר על השמשה? בעניין זה בפשטות ? כל העלויות הנוספות להשפיע על המחיר האולטימטיבי של זכוכית. עלות הייצור של זכוכית בכלל שונים באירופה, השנייה בסין, רוסיה השלישי. . משפיעה גם מכס ותעבורה עלויות יקרים יותר. מתווכים יותר מהמפיק לקונה, יקרה יותר. העלות של הזכוכית למכירה מטילה היעד העלות. זה הוא הפרסום, השכרת משרדים, מחסן, החלל הקמעונאי, אנשי, תחבורה, ותכנים אחרים. לכל זה הקונה סוף צריך לשלם… הדבר המעניין הוא ההפרש בין האולטימטיבי מחיר לא ייתן לך כמו הרבה, אבל אין הבדל באיכות… מסקנה: יש אין צורך לשלם 20% עבור סחורה ל 80% עבור משלוח שלו, המכס חוזרת, לאור העובדה כי המוצרים אינם כמו טכנית לטווח ארוך ומסובך. כי ברוסית dorgah השמשה מתכלים אותו כמו ביותר אוטומטי חלקים…

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.