גולף החגים במרקש

מרקש היא יעד פופולרי מאוד עבור חובבי גולף ברחבי העולם. בעיר ישנם מספר שדות נהדר של מסלולי גולף מחלקה של העולם מציעים טיולים יוצא מן הכלל. בנוסף, אקלים במרקש הינו אידיאלי עבור התרגול של גולף, חופשה, הסביבה הטבעית מרהיב, עם צמחייה אקזוטיים, על רקע שלג הכתיר הרים אטלס שאין דומה לה. א. ישנם שלושה שדות של המפרצים הגדולים במרקש: dAmelkis מרקש דה רויאל של גולף, ארמון גולף Palmeraie וגולף, שבכל אחד מהם תכונות שונות, סיפורים ושירותים. רויאל גולף במרקש היא הגולף העתיק ואחד מרקש המפורסמים ביותר והטובה ביותר ביבשת.

המלון ממוקם על הכביש הישן של קוארזאזטה, מורכב 27 חורים עם בנשימה אחת 72, בסך הכל 6. 086 מטרים. גולף זה נבנה בשנות העשרים על ידי פאשה מרקש, והוא אחד העתיקים ביותר במדינה. לאורך ההיסטוריה שלו היא אירחה סלבריטאים רבים, כגון וינסטון צ'רצ'יל, דייוויד לויד וובר או אייזנהאואר Ike. היופי שלה הוא בהחלט ברוש מדהימה, עם פנורמה מושלמת מעל הפסגות המושלגות של הרי האטלס, שופע עצים, עצי אקליפטוס, כפות הידיים, זיתים, כתום מישמש. רויאל גולף במרקש-שלושה טיולים: מנרה לקבוץ, 3. 072 מטרים ארוכה עם במתח 36, נחנך ב- 05/08 והוא בשיאה של הגולף הטובים ביותר בעולם; Koutoubia יש 3. ר 014 ואגדאל, 2.

939 מטרים. השדה מציע גם מועדון, בר. הארמון גולף Palmeraie, ממוקם בגנים של חורש דקלים, מורכב 18 חורים, בנשימה אחת 72 באורך כולל של 6. 214 מטרים. לא תמיד אפריקה ישראל. שדה זה הוא נכון עבודת אומנות תוכנן על ידי האדריכל במתרפאים רוברט טרנט ג'ונס ב- מרווחים ומאווררים, seeding אלפי עמק דקל, מועשר שבעה אגמים. הסיור מציע מאתגר ומרתק חול מכשולים רבים המעודדים שלהם 18 חורים. במרכז השדה יש ארמון יפה המארח קלאב, מעוטר מסורתי אריחים ירוקים וקירות אוכרה. במועדון יש מסעדה, וכן מספר מרפסות וסוויטות נגד הרי אטלס. D גולף Amelkis גולף השלישי החשוב ביותר ב Marrakech והוא נמצא 12 ק מ של הכביש של קוארזאזטה. הסיור מורכב 27 חורים עם בנשימה אחת 72, באורך כולל של 6. 657 מטרים. זה נוצר על-ידי אדריכל הנוף רובינסון ב במוגבלויות והוא כנראה השדה מושך יותר מבחינה חזותית, המשיכה העיר. הקורס הוא מאוד טכני, אולי הכי הטכני של מרקש, ונהנה בונקרים רבים ואגמים מלאכותיים. יש מעט מאוד עצים לאורך המסלול, רק כמה עצי דקל פה ושם, אבל נעים הבתולית וסביבה אתגרים גולף בכל הרמות. השדה הוא בדרישה ועירור, די באמפי, אחיד, עם מספר מלכודות מוקדם, עיוור להימנע בכל חור 7 אגמים בנוחות מסודרים, וכן ציורי בונקרים עשוי לבנים אדומות כתוש. יש שלושה נתיבים עם סך של 27 חורים, אבל יש פרויקט בעיצומה כדי להוסיף חורים 9, והתוצאה היא בסך הכל 36 חורים. המסלול הכחול יש 3. 156 מטר אורך, אדום 3. 141 מ' וירוק, 3. במרחק של 170 מטרים. חופשה במרקש יהיה אפילו יותר מרגש וליהנות הזדמנויות הפתיחה גולף התרגול המוצעים בעיר. הם עוזרים לך לתכנן את הפנאי, תוכלו ללון ב- o אופייני בשלב אחד מן מסלולי גולף כדי ליהנות מחופשה של יוקרה גולף העיר אוכרה. דוד גונזלס-החברה (תעודה בפילוסופיה, Universitat דה Val?ncia (ספרד); (Hons) תואר שני בפילוסופיה נפשית, אוניברסיטת אדינבורו (בריטניה); תואר שני בספרות השוואתית, האוניברסיטה של וושינגטון (ארה ב)) הוא סופר, עיתונאי, מחנך ו מתרגם וחי במספר מדינות באירופה, צפון אמריקה, אפריקה.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.