בעיות שינה אצל ילדים

ילדים, מבוגרים רבים, לעיתים מתקשים מגורים. בעיות שינה הן בעיה נפוצה מאוד להורים להפוך קבלה בצורת חיים פרוע של היום. בעיות שינה הפכו כרוניות, לעיתים קרובות מאוד לנושא דאגה. כולנו יודעים שינה הוא חיוני ובריאותו של ילד ומאפשר לגוף לנוח, פונקציה ברמה מיטבית למחרת. חוסר שינה לא רק מכסה את מערכת החיסון, אך גם מאמין במאי משפיעים על הצמיחה. ישנם מספר סוגים של בעיות שינה ילדים ניתן למצוא ולכלול: **. מניעת שינה ** לדבר בזמן השינה ** להעיר לעתים קרובות במהלך הלילה ** קמים לצעוק ** הליכה מגורים ** הטרור לילה ** שינה התנגדות ** gnashing שיניים, כאן ** הרטבת-לילה (לילית enuresis) ** התעוררות שינה מוקדמת בעיות להעלים את עצמה עצמם, בעוד אחרים עוברים המרה בכזה parasomnias כמו חמור יותר שינה והפרעות, נשימה של שינה חסימתית נרקולפסיה, נדודי שינה, שיתוק שינה, נחירות, דיכאון עונתי, אם אינן מטופלות. אבחון בעיות שינה של הילד אם הילד שלך לא מקבל מספיק שינה, הוא או היא היואן סימני עייפות, עצבנות, תנודות של הומור, חוסר יכולת להתרכז ומיקוד.

בדרך כלל, עליך לילדים גילאי 5-12 שנים בין 10 ו- 11 שעות שינה. מתבגרים בגילאי 13-14 צורך כ- 8-9 שעות שינה כל לילה, בזמן בגיל 15, או על הצורך 8 שעות שינה. בעיות שינה נפוצות עשוי לדרוש פשוט הקמת רוטינות טוב לפני לפני השינה, ולוודא את הילד מרגיש בטוח. עם זאת, אם להחמיר בעיות שינה להתייעץ עם רופא ילדים או לרופא שלך. שהזכיר, היסטוריה רפואית תתבצע לחסל כל הפרעה המשמש כבסיס. הרופא שלך עשוי להתייחס גם לילד מומחה השינה כדי לפקח על דפוסי השינה שלהם וכדי לקבוע שורש הבעיה. מה גורם בעיות שינה אצל ילדים? אם אתה הקרב לשים את הילד לישון או ילדך היא מתעוררת לעתים קרובות, אלה הם חלק גורמים אפשריים: ** חוסר או טכס רשמי ב לפני השינה ** חרדה ההפרדה ** בעיות משפחה ** דיכאון או טראומת הילדות ** רגישות נוסחה או מזון ** דיאטה גבוהה סוכר או כמו קפה ותה ** אלרגן הנישאים באוויר ** שיניים ** colic ** כגון כאב כאב אוזניים, או גז הבטן ** אי נעימות כמו צמא, רעב, חמים, קרים או wet המיטה ** תולעים במעיים ** דלקת בדרכי השתן גורמים חיצוניים כגון רעש, צמא, רעב, חום, או קר, רטוב וארוחת פיג'מה נוחות אפילו לשמור את הילד ער בלילה.

בדרך כלל, הטיפול תלוי בסוג של בעיות שינה. לפי maduran ילדים, עולה ועבור לעיתים קרובות שינה והפרעות. הפרעות של אני חולם חמורה יותר דורשות טיפול רפואי. משאריות לילה רחוקות דורשים התערבות רפואית, ברוב המקרים, פשוט שעליך לעשות אם הילד בנוח. ילדים לעיתים קרובות ברגל ישנה, אבל זה יהיה חכם ליישום אמצעי אבטחה. התייחס הרטבת לילה כולל תרגול של שליטה שלפוחית השתן, חיזוק והדרכה דין וחשבון, התניה, תרופות ו/או הטבעיות. ניתן להקל על חרדות עם שגרות הטבעיות ב לפני השינה וטיפול התנהגות. ילדים עם נשימה בשינה, שלך להסרת השקדים, פוליפים את אפשרות או מטפלים הם על-ידי באף בלחץ חיובי מתמשך נתיב אווירי (סיפאפ). הטבעיות חלופה טבעית יותר, עדינה יותר לרפואה הקונבנציונלית מסייע לקדם דפוסי שינה אצל ילדים בריאים היא השימוש. תרופות אלה אינן ממכרת ובטוחה, ללא כל-לוואי. צמחים כמו קמומיל להירגע עם בטיחות ילדים צעירים, תוך קידום עייפות וטשטוש. בהפרעות העיכול מצבי התכווצויות גם מרגיע, מרגיעה בחלוקה ובמיון ילדים, היא חרדה. שעונית רפואית הוא עשב עוצמה להשתמש. תרופות ההומאופתי כגון קפה C30, C30 Cina מצוינים ב לפייס עצבני, בפני ילדים בעת רכישת הכרטיסים. ילדים נוטים להשליך שהתקפי זעם, לטלטל, להסתובב בחלום, לטחון השיניים, יש תולעים במעיים גם יהנה פורמולציות ההומאופתי. עם עניין רב בבריאות ורפואה אלטרנטיבית. אני חושב הטבעיות אלטרנטיביים יש מקום שלהם ברפואה המודרנית. אני בטוח כי אדם מושכלות שעשויות להיות אדם מאושר ובריא יותר.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.