את המבט הזה…

אתמול שחשבתי עלייך. אתמול ראיתי כוכב שגרם לי לזכור. אתמול אני רוטט מהמחשבה שאתה קיים. אתמול הסתכלתי על האופק וחשבתי מבט שאמורים להיות העיניים שלך. המבט הזה הוא זה מדבר, מה שאומר כל מה השפתיים שלך לא מבוטא. זה למבט הזה ואת השקיפות עמוק של עיניים לא משקרות, שבה תוכל לקרוא את הקטעים בנשמה שלך. אילו מילים עוד סיבות נוספות, איזה קונצנזוס יותר, עבור מה לתת לך טוויסטים מה הבריתות יותר, אם זה הרבה יותר קל יותר, פשוט רואה את המבט הזה.

חוכמה והבנה של זרימה על-ידי אותו מבפנים ומבחוץ. להיות שלך רועד מהתרגשות, ג'וי לפלוש הגוף שלך, נותן הכל, אין שום דבר כדי להציל, את הלילה נעשה צעד כבוי, סוף סוף, נקרעת לגזרים על ידי החושך של לילה בלי ירח. מבורך להיות האור שממלא את לבך, כי האור שמאיר את כולנו יודעים לקרוא בעיניים שלך. ו. יש מישהו לא יודע לקרוא? להיות שלך רועד, רגש ושמחה לברוח לך בין האצבעות כמו extruded מים הנהר על ידי הידיים, ונהר הרצונות שלך, והפך את העיניים עמוק מנסה וממוקד על הרשתית הדימוי של כמה רק החלומות. שוב זה נראה, עצוב, מלנכולי, אבל מלא אמונה, איך הוא לא יודע לקרוא? אם הם ידעו לקרוא, הם ידעו שאתה יותר מאשר מישהו הצליח פעם ללמוד. שידעו של העדינות שלך, הדרך שלך להישאר בשקט, העדר של נקמה בלב שלך, מתוך ההבנה של הרוח שלך, הפלא של יצור בלתי הרגיל. .

זה הרבה יותר קל לשחק את המשחק כמו תמיד, תמיד מנצחת, למרות פעמים רבות בטקס פרסי יש ערך מועט, כמו ההגרלות. אל תתרחק החוף, לגעת במים, לשתות את זה, לא משנה לך כי אתה לא מבין, הם לא רוצים לקרוא!, הם מפחדים ממה שהם לא יבינו, והוא מועדף כוס יין. איך הוא כי הם מעדיפים אמבט ים כל זה אפשרי? הים לא שיכולה להיות, זה יכול להתבונן, זה תוכלו ליהנות, זה יכול להבין, ניתן להטביע בה, שיכור אתה של אותו, לחבק אותו, לנשק אותו, אוהב אותו, אבל לא יהיו לעולם זה. להסתכל דמעה נמלט, העיניים שלך מבולבלים עם הים. תמיד יהיה מישהו יכול לקרוא-… את המבט הזה… אל דאגה חברת טבע הוא האיש הנכון . Alejandro Rutto Mart?nez הוא היוקרתי סופר ו עיתונאי איטלו-colombiano שהרצה גם מכמה אוניברסיטאות. הוא מחברם של ארבעה ספרים על אתיקה ומנהיגות, מכילה שלוש אנתולוגיות על ידי מחברים קולומביאני. פנה את cel. 300 8055526 או בדוא ל. לקרוא את כתביו, דף שבו תוכלו למצוא כתבים, דברי הימים וחלקי היפה של הספרות קולומביאני.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.