איך לבחור מדריך נהיגה טוב

היום נהיגה אינו רק מותרות, אלא הכרח. המכונית הפכה חלק בלתי נפרד חייהם של כמעט כולם. . זה כבר די הכרח יומי… ייצור הרכב גדל במהירות.

מספר המכוניות על הכביש. זו הסיבה מדוע חשוב להיות מסוגלים לנהוג במכונית. ובכן, בצע את כללי התנועה, שלא לחשוף את חייו ואת חיי. רישיון נהיגה היא זכות כל אזרח. רישיון נהיגה זהה הוא סוג של אישור העצמאות שלך מההורים. אכן, לרשיון נהיגה הוא אחד של הפעולה הראשונה אחראי על ידי כולם חיי הבוגרים. קודם כל, אתה צריך למצוא את הנהיגה בבית הספר.

לנהוג אימון אינה זולה. . וזה חשוב מאוד לא לעשות טעויות בבחירת נהיגה בתי ספר, מדריכים. רבים מאמינים כי נוהג זה פשוט נוהג. ויש לו לא מהו הערך של רבים שתבחר. אבל למעשה זה לא. מאמר זה יסייע לך להחליט איזה סוג של נהיגה היא טובה. אז המאמר הזה יהיה שימושי להורים עכשיו להגדיר היכן לשלוח את ילדך ללימוד נהיגה. כל מה שאנחנו מעוניינים באיכות גבוהה ללימוד נהיגה במחירים זולים יחסית. באותו אופן כולנו צריכים avtoinstruktor על מי שאנחנו יכולים לסמוך, מי עזר לנו בהצלחה מבחני הנהיגה. אבל איך למצוא ספר ללימודי נהיגה טובה, המשלבת מחיר נמוך ושיעורי באיכות גבוהה? קודם כל, אתה יכול לשאול חברים ובני משפחה להמליץ על מדריך טוב. אבל אנחנו מוכנים לא לקחת כמובן מאליו את העצות שלהם . Avtoinstruktor, אשר הגיע אליהם, לא בהכרח מתאים לך. חפשו את הדעת אותו באינטרנט, פרסום בפרסומים מקומיים. תכין רשימה עם avtoinstruktorov טלפונים… במקרה זה שאנו ממליצים ללמוד שיש להם מחיר לשעה. למיין את הרשימה לפי מחיר. עכשיו יש לך רשימה של avtoinstruktorov ואת הערך של השירותים שלהם. עכשיו אתה צריך לצמצם את רשימת המועמדים. אפס שלוש או ארבעה הזול ביותר. יכול להיות שיעורים ושעון תמורת תשלום? מחק רק מישהו מציע מחירים מיוחדים ומציע הנחות. כיצד לגדל את המחיר כאשר העצרת לסיים? להתעלם, היקר ביותר הוא בדיוק. אף אחד לא מתאים. יהיה לך רשימה של avtoinstruktorov עם מחיר ממוצע. כאן הם אלה אשר הם טובים מספיק כדי ללמד אנשים רגילים נהיגה. שאלה חשובה. מי הוא הטוב ביותר? להלן ישנן כמה בעיות שווה לבדוק עם אותם. 1. מה זה שלך? לא ניתן יהיה ללמד שאחרים באופן מקצועי הוביל את המכונית עד שהם מקבלים הכשרה פורמלית. 2. מה יש לך? מדריכים כל הזמן בדקה. חפש מדריך ברמה גבוהה יותר. 3. מה זה את האחוז הממוצע של הבחינה? זה יספר לך על avtoinstruktora הצלחה. האחוז הממוצע הארצי הוא בדרך כלל 40-45%. עם זאת, avtoinstruktor אין שום מחוייבות לך לדווח על מידע זה. אבל אתה חייב לחקור את המילים שלו, אם הוא אומר על 70%. 4. אתה אוהב המדריך במהלך שיחה? לדבר עם כל avtoistruktorami של שלך הרשימה. זה דרך נהדרת ללמוד את התכונות האישיות שלהם. להתקשר לכמה בתי ספר נהיגה, avtoinstruktoram עצמאית. שתבצע מסקנות על אינטונציה. אם הוא מדבר עם ידידות, סימפטי בטלפון? אם המדריך מדבר בגסות, ברישול בטלפון, אתה יכול לעשות מסקנות על התכונות האישיות שלו בחיים. אבל לפעמים avtoisntruktoru השיחה אינה פשוטה. כמה avtoistruktory ללמד כל היום, perezvanivajut רק בסוף היום. זה עשוי להיות מספיק. הערה אם avtoistruktora האתר שלך? גורם avtoistruktory מידע ממצה על עצמך באינטרנט. כולם אותו הדבר. כמו לבחור את avtoistruktora הטוב ביותר? לבלות המחקר, לנסות ללמוד ככל האפשר של ההמלצות, ביקורות, לקרוא בפורומים. לדבר avtoinstruktorom בטלפון לפני אתה משלם עבור האימונים שלך, נסה להיפגש עימו. אם avtoinstruktor מציע שיעור חינם, להיות בטוח ללכת על זה כדי לקבוע אם אתה חש בנוח בתקשורת עם האדם הזה. אף פעם לא לשלם את שכר הלימוד שלך בבית הספר, לנהיגה עד הייתה לי הזדמנות להתערבב. ואפגש עם העתיד שלך המדריך הוא נתיב בטוח לכישלון. תאמין לי, אפילו מן הגדול ואינם ידועים מדריכי נהיגה בתי ספר מתנגד לדבר על הכישורים שלך ואת שלך הצרכים.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.