אבחון של מצב הארגון הפיננסי

האבחנה לטווח – (מן diagnostikos יווני – מסוגל לזהות) נכנס מדע הכלכלי של הרפואה. ליתר דיוק, את האבחנה של ענף זה של הרפואה כי מחקרים סימנים של המחלה, שיטות העקרונות שלפיהם את האבחנה. במונחים כלכליים, את מהותה של האבחנה של מצבו הפיננסי של הארגון היא להקים ולימוד המאפיינים, מדידה של מאפיינים מרכזיים המשקפים את המצב הכספי ישות על מנת לחזות סטיות אפשריות מן האורווה, ערכי ברירת המחדל באמצע וכדי למנוע שיבוש פעולתו הרגילה. ערך של הנכסים וההתחייבויות של הארגון – זה מצבה הפיננסי של החברה (FAK), כלומר יחס של המפעל ואת מקורותיהם. המשימה העיקרית של האבחנה של מצבו הפיננסי של החברה כולל, ראשית, כדי לקבוע את האיכות של כספי ארגונים המדינה, כמו גם לזהות את הסיבות לשיפור או הרעה שלה, וכו ', ככלל, נערכים המלצות הפירעון ועל היציבות הפיננסית של הארגון או החברה.

האם אלו הבעיה על ידי בוחן את הדינמיקה של ביצועים פיננסיים מוחלט ויחסי ו מחולקים הרכיבים אנליטית הבאים: ניתוח מבני של נכסים והתחייבויות, ניתוח יכולת הפירעון (נזילות); ניתוח היציבות הפיננסית, וניתוח שיעור ההון העצמי הנדרש. לכן, את האבחנה של מצבו הפיננסי של החברה או הארגון כולל קביעת מאפיינים הערכה, זיהוי הבחירה של שיטות המדידה שלהם ואפיון של תכונות אלה על עקרונות מסוימים, עושה הערכת נמצאו סטיות מן (מאומץ) ערכים סטנדרטי. המטרה מאוד האבחנה אפשר לנסח בצורה כזאת – להגביר את היעילות של הארגון או המפעל מבוסס על מחקר שיטתי של הפעילות וסיכום התוצאות שלהם, אז כל הפעולות הללו נעשות על מנת להגדיל את הרווחים של החברה. נכון הבעיה ובחירת היעד אבחון של מצב הארגון פיננסי חשוב. על בסיס זה ובהתחשב קיבולת הקיים נקבע לפי המצב הפיננסי האמיתי של הארגון, הופק באמצעות פתרונות אופטימליים, שיטות ניהול נבחר, שינויים שונים הארגוני, פעילות טכנולוגית מסחריים אחרים של הארגון.

מערכת המטרות והיעדים של אבחון PPS חייב להיעשות בטון ברמות, תוכן תזמון ויישום. אבחון מתבצע עם יחסים פיננסיים. בניתוח זה יש לזכור כי בכל שלב מחזור החיים של המיזם, יש להעדיף בכמה אינדיקטורים ספציפיים. שלב ראשון – שלב נוקלאציה. המוקד צריך להיות על בסיס של נזילות ויציבות פיננסית. השלב השני – להאיץ את הצמיחה. האינדיקטורים החשובים ביותר בשלב זה הם אינדיקטורים של נזילות ועצמאות. שלב 3 – פיגור בגדילה. תשומת לב מיוחדת צריך להיות משולם עד לנקודה זו, מקדמים את הרווחיות של כל הפעולות כאינדיקטורים משולב. שלב 4 – שלב של בגרות. בשלב זה מתמקד באינדיקטורים המאפיינת את פעילות ההשקעה של המפעלים. שלב 5 – המיתון, שלב קשה למדי, המחייב מעקב רציף של השינויים של כל קבוצות של פרמטרים, אך דורשים תשומת לב מיוחדת הנזילות שלהם והרווחיות.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.